top of page
çalışmaalışkanlıkları.png

KISA TANITIM:

21. Yüzyıl Uyumlu Çalışma Alışkanlıkları, katılımcıların sürekli ve hızlı değişimlerin peş peşe geldiği istikrarsız bir dünyada kariyerlerini sürdürülebilir kılmada ve bireysel/örgütsel performansı maksimize etmede işe yarayacak yegâne tutum ve davranışların neler olduğunu tanımalarına; bu davranışların iş başarısına ve yeni bir geleceğin oluşturulmasına nasıl katkı sağladığını anlamalarına yardımcı olacaktır.

Bu bağlamda katılımcılar, kendileri ve kurumları için daha güvenilir bir geleceği formüle etmeye ve giderek daha fazla meydan okumalarla dolu böyle bir geleceğe bugünden hazırlanmalarını sağlayacak yeni çalışma alışkanlıklarını yeni hayatlarına nasıl uygulayacaklarını öğreneceklerdir.

TEMEL HEDEFLER:

  • Artan belirsizlik ve sürekli değişim ortamında yüksek performans için gerekli tutum ve davranışların neler olduğunu anlamak

  • Kendi rolümüzün ve başarılarımızın değerini bilmek

  • Yeni dönemde işe yarayacak, bel bağlayabileceğimiz yeni alışkanlıkları tanımak

  • 21. Yüzyıl Uyumlu Çalışma Alışkanlıklarını nasıl hayata geçireceğimizi anlamak ve kişisel bağlılık düzeylerimizi tespit etmek

  • Yüksek performans, başarılı iş sonuçları, yenilikçi-değer katan fikirler, çalışmalar, öneriler, plan ve teklifler ortaya koymadaki kişisel sorumluluklarımızın farkında olmamızı sağlayan bir zihin durumunu yaratmak.

 

ANA ÇALIŞMA KONULARI:

  • Kökten Değişen Dünya İnsanları Ve Kurumları Nasıl Ve Niye Etkiliyor?

  • Kişisel İnanç Ve Algı Değerlendirmesi (Eski Paradigmada Mı Yaşıyorsunuz?)

  • Yeni Dönemin (İstikrarsızlık Çağı) Özellikleri

  • Geleceğe Dair Radikal Tahminler Ve Gap Analizi

  • İş Güvencesinden “İş Verilebilirliğe” Geçiş Ve Kariyerinizin Geleceği

  • 21. Yüzyıl Uyumlu Çalışma Alışkanlıklarını Tanımak

  • Kişisel Hesap Verebilirlik Ve Performans Denklemi

  • 21. Yüzyıl Uyumlu Çalışma Alışkanlıklarını Uygulamak için Gerekli Yetkinlikler

  • 21. Yüzyıl Uyumlu Çalışma Alışkanlıklarını Uygulamak için Gerekli Motivasyonu Nasıl Arttırılmalı?

  • Fayda/Maliyet Analizi Yapmada Ve Doğru Eylemlerde Bulunmada Neden Sorun Çıkıyor?

  • Çalışanlarla Yöneticilerin Birbirlerinden Neler Beklemeye Hakları Var?

  • Liderinizin/ Liderliğinizin Yeni Çalışma Alışkanlıkları Performansını Değerlendirmek

  • Atılacak Akıllı Adımlar Ve Eyleme Geçiş

Daha fazla bilgi için:

 +90 216 709 38 89 | degisim@strata.com.tr

logo.gif

27 yıl · 560 kuruluş · 112,000 profesyonel

Bağdat Cad. No: 399-B/1 Kadıköy, 34740 İstanbul

  • LinkedIn
  • YouTube
bottom of page