
Kısa Ön Bilgi:
Müşteriler! Ürettiğiniz ve sattığınız ürünleri veya hizmetleri satın alan ve kullanan kişiler, kurumlar... Çalışmayı bizim için bir zevk haline getirenler de, bize en zor zamanları yaşatanlar da onlar… Öyle ya da böyle, sürdürülebilir kuruluşların ve kariyerlerin, “ekmeğimizin” geldiği kaynaklar: Müşteriler. Kurumların ve bireylerin kaderlerini daha fazla etkileyecekleri kesin…
Müşteriye hizmet, her şeyden öte harcattığı duygusal enerji nedeniyle hiç hafife alınacak bir iş değil. Özellikle de geometrik, yer yer de üssel artan değişimlerin sürekli şekillendirdiği, rekabetin ve müşteri alternatiflerinin “tavan yaptığı” bir dünyada…Müşteriler artık iyi hizmeti, hatta çok iyi hizmeti bile “vasat” buluyorlar. Hemen herkes, “daha iyinin, daha hızlı ve daha ekonomik” olanın peşinde. Olağanüstü bir dünya, müşteriler artık olağanüstü kurumlardan ve bireylerden OLAĞANÜSTÜ HİZMET almak istiyor. Bunu becerebilenler ayakta kalacak. Olağanüstülüğün yolu da mükemmeliği bir ahlak olarak içselleştirip, gereklerini yapmaktan geçiyor.
Bu sıra dışı eğitim programı, olağan üstü müşteri hizmetleri vermek için izlenmesi gereken ilkeler, yaklaşımlar, uygulanacak teknikler ve modeller sunarak, kuruluşların ve bireylerin gerçek stratejik rekabet avantajı elde etmelerine yardımcı olan, sonuç odaklı, şaşırtıcı bir çalışma. Uluslararası deneyimimiz, işbirliklerimiz ve know-how’ımıza dayanarak hazırlanmış, dünya standardında bu programın hedef kitlesini, iç veya dış müşterilere hizmet vermek durumunda olan veya bu hizmetleri veren ekipleri yöneten tüm profesyoneller oluşturuyor.
Katılımcılar, program boyunca, sürekli değişime uğrayan bir dünya perspektifinde bugün itibariyle kendi kariyerlerini ve kurumlarının sürdürülebilirliğine en fazla katkıda bulunacak sıra dışı müşteri hizmeti stratejilerini ve eylemlerini öğrenecek; müşteriye olağanüstü hizmet vermelerini engelleyen zihinsel ve diğer unsurları tanıyarak bunları nasıl aşacaklarını; bu unsurların zararlı etkilerini nasıl minimize edeceklerini ve yok edeceklerini öğreneceklerdir.
Programdan sağlanacak diğer bir yarar da, katılımcıların, güçlü ve kalıcı müşteri ilişkilerini inşa etmeye, olağanüstü hizmet öyküleri yaratmaya ve müşteri bağlılığını ve tatminini azamiye çıkarmaya giden yolda izlemeleri gereken “kritik adımların” neler olduğunu görmeleri olacaktır. Bu adımların neler olduğu bir kez anlaşılınca, çeşitli hizmet durumlarını mükemmel yönetmeleri için gereken eylemlere de geçiş yapmak kolaylaşacaktır.
Program Başlıkları:
-
Kafayı Kumdan Çıkarmak: Kökten Değişen Dünyaya Dair “Akıl Durduran” Veriler
-
Yüzleşme: Emtialaşma, Vasatlık, Eriyen Karlar-İşletmeler
-
Şirketler ve Kariyerler Mezarlığında Kısa Bir Gezinti
-
Yalnızca “Olağanüstü Olanı ve Mükemmelliği” Ödüllendirmek İsteyen Bir Yeni Dünya
-
21. YY’da Mükemmelliğe Duyulan Gereksinimin Temelleri
-
Mükemmelliği Doğru Tanımlamak…Benzer Kavramlardan Ayırmak
-
Mükemmelliğe Yalnızca Bireysel ve Kurumsal Yeteneklerle, Hizmete ve Sürece Dönük Standart Çabalarla Ulaşılabilir Mi?
-
Amaca Giden Yoldaki Araçlarda Mükemmellik Gereği: Mükemmellik Ahlakı
-
Bireysel ve Kurumsal “Etik Kasları” Düzenli Olarak Güçlendirmek Gereği
-
Etik Mükemmelliğin Evrensel İlkeleri
-
Siz Hala Müşteri Odaklı Hizmet mi Vermeye Çalışıyorsunuz?
-
Müşteri 2025'i ve Beklentilerini Tanımlamak
-
Olağanüstü Hizmet Öyküleri Yaratmanın Önemi
-
Olağanüstü Hizmet Öyküleri ile Müşteri Tatmini/ Bağlılığı Arasındaki Doğrusal İlişki
-
“Mükemmellik Vasatlıktan Daha Kolay”… Neden?
-
Mükemmel Hizmet Gerçekte Nedir? Bana Ne Faydası Var?
-
“Bu İş Zor..." (Ama birileri yapmak zorunda)
-
Buz Dağının Görünen Ucu: Fiziksel Emek (Buz dağının altında ne var?)
-
Farkı Kim, Nasıl, Ne Zaman Yaratacak?
Daha fazla bilgi için:
+90 216 709 38 89 | degisim@strata.com.tr