top of page

AMAÇ:

 

Bu sıra dışı eğitim çalışmasının amacı, sıradan satış eğitimlerinin, satış tekniklerinin, satış bilgilerinin kapsama alanı dışında kalan baskı, belirsizlik, istikrarsızlık ve değişim ortamlarında satış profesyonelleri tarafından verilmesi gereken doğru tepkiler ve atılması gereken doğru adımlar konusunda özel bazı yetkinliklerin ve iç güçlerin geliştirilmesidir.

Dünyanın ve Türkiye’nin giderek daha hızlı değiştiği, en genel anlamda performans, daha dar anlamlarda satış performansı, iş ve kariyerlerin sürdürülebilir olması için iç ve dış baskıların arttığı ortamlarda, geçmişin görece rahat ve statükocu dönemlerinde işe yaramış olabilecek geleneksel bakış açılarının, tutum ve davranışların aşikârdır. O nedenle “değerin” kendisine sunulduğu, kendisi aracılığıyla kişisel ve kurumsal sürdürülebilirlik ve refaha ulaşmaya çalışılan, “ekmeğin” kaynağı müşterileri elde tutmak, onlara satışları sürdürmek ve yeni müşteriler bulmak, eskisinden çok farklı bazı yaklaşımları, bazı iç güçlerin ve yetkinliklerin “bir an önce” devreye alınmasını gerekli kılmaktadır.

Ülkemiz dâhil tüm dünyada on binlerce profesyonelin yararlandığı sıra dışı yeni nesil eğitim konularının özenle bir araya getirilerek satış profesyonellerinin yararına sunulduğu bu çok özel eğitim programı, klasik satış becerileri, teknikleri ve yaklaşımlarını destekleyici, onları gerçekten işe yarar hale getirecek, onlara kaldıraç görevi görecek bilgi, tavsiye ve araçların paylaşıldığı bir güçlendirme çalışmasıdır (Strength Training). Bu çalışmada paylaşılacak ve kişiye olduğu kadar, ekibine, kurumuna ve müşterilerine de yepyeni pencereler açarak, onlara hayatı kolaylaştıracak olan özel bilgiler, yaklaşımlar ve teknikler davranış bilimleri, nörobilim, işletmecilik, yönetim ve satış disiplinlerinin kesişim kümesinden süzülerek elde edilmiş, “hemen sonuç alıcı” unsurlardır.

 

KİMLER KATILMALI:

 

Sektör, kategori, amaç fark etmeksizin, B2B olsun, B2C olsun, mal ya da hizmet satsın, hatta fikir satsın fark etmez, görevi “insana satış yapmak” olan tüm satış profesyonelleri.

 

PROGRAMDAN BAŞLIKLAR:

 

  • Durum Tespiti: Artık Çok Farklı Bir Şeyle Karşı Karşıyayız!

  • Yeni Dönemde Neler İşe Yaramaz? Neler Yarar?

  • Yeni Dönemle Ve Gelecekle İlgili Olarak Kendinize, Üstlerinize, Astlarınıza, Eş Düzey Çalışma Arkadaşlarınıza, Ailenize Ve Müşterilerine Rahatlıkla Verebileceğiniz  Garantiler

  • Satış Profesyonellerinin Giderek Daha Fazla Ve Daha Sık Karşılaşacağı Kesin Olan Baskı, Belirsizlik, İstikrarsızlık Ve Değişim Dönemlerinin Özellikleri

  • Karşı Karşıya Kalınan Olumsuz Etkiler Ve Bu Etkilerin Yönetilmemesi Durumunda Yaşanacak Sonuçlar

  • Ya Siz Onu Yöneteceksiniz, Ya Da O Sizi Ve Satışları!

  • Yüksek Baskı, Belirsizlik, İstikrarsızlık Ve Değişim Ortamlarında Ayakta Kalmak Ve Satış Performansını Sürdürmek İçin Gerekli “Derin Güçleri” Tanıyın

  • Satış’ta Ve İş Dışında Hayatınızı Kurtaracak Derin Güçler’de Siz Nasılsınız?

  • Derin Güçlerinizi Geliştirmek İçin Global Düşünce Önderi Bilim İnsanlarının Misyon-Kritik Tavsiyeleri (Program İçi Koçluk)

  • Dünyanın Ve Şirketin Gerçekten Umurundaki 2 Şeyden Biri Olan Performansa Bakış

  • Performansla İlgili Herkesin Bildiği Sorunlar Buzdağının Görünen Kısmı…Peki Buzdağının Altındaki Görünmeyen Kısımda Performansı Gerçekten Engelleyen Ne?

  • Performans Denklemi Ve Bileşenleri…

  • Böyle Dönemlerde Enerji, Moral, Üretkenlik, Kalite, Verimlilik, Performans  Düşüşlerinin Göz Ardı Edilen, Fark Edilmeyen, Başı Boş Bırakılan Ve Yüksek Maliyetli Nedenleri… Atılacak Akıllı Adımlar

  • Baş Düşmanlarınızdan Birisi…Belki De En Önemlisi: İçsel Direnç

  • Direncin Nedenleri, Sonuçları Ve Yönetimi

  • Siz/Yöneticiniz/En İyi Elemanınız Neden Direniyor? Direnci Hangi Aşamasında? Ne Yapılabilir?

  • Satışta İçsel Ve Dışsal Motivasyon…Doğrular Ve Yanlışlar

  • Satışta (Ve Her İş Alanında) Kurumsal/Bölümsel Kültürün Öneminin Önlenemez Yükselişi: Müşteri İlişkilerini, Müşteri Hizmetlerini Ve Satış Performansını Destekleyen Kültür Hangisi? Şampiyon Şirketlerin Gizli Gücü…

  • Satışları Rakiple Göre Kat Be Kat Artıran Kültürün Özelliklerine Ve Gereklerine Bakış

  • Satış Performansını Artırmakta Kullanacağınız Bir Başka Araç Kiti: Kökten Değişen Dünyanın Yeni Alışkanlıkları

  • Kendinizi Ayağınızdan Vurmakta Kullanacağınız İki Silah: Stres Ve Kaygı

  • Stres Ve Kaygının Çok Farklı Bir Tarzda Yönetim İçin İlkeler

  • Belirsizliği Fırsata Dönüştürmek

  • İstikrarsızlık Ne Kadar Kötü? İstikrarsızlık Ortamında Başarı Stratejileri

  • Yüksek Satış Performansının, Değer, Servet Ve Refah Yaratımının Eşsiz Kaynağı, Kafanızın İçindeki Muhteşem Makineyi Çok Farklı Kullanmak-1: Mevcut Müşterileri Elde Tutmada Ve Yenilerini Kazanmada Kullanacağınız Muhteşem Bir İlişki Yönlendirme, İkna Etme Ve Etkileme Modeli Ve Tekniği

  • Kötümserlik Ve Negatif Düşüncelerin Etkileri (Bilimsel Araştırma Sonuçlarıyla Destekli)

  • Satış Performansıyla-İyimserlik-Kötümserlik Arasındaki İlişki

  • Yüksek Satış Performansının, Değer, Servet ve Refah Yaratımının Eşsiz Kaynağı, Kafanızın İçindeki Muhteşem Makineyi Çok Farklı Kullanmak-2: Hem İlişki Geliştirmede, Hem Satış Süreçlerinde, Hem De İş Dışı Yaşantınızda Kolaylıkla Uygulayacağınız Bir Yaklaşım: Gİ

  • Satışta Ve İş Dışında Tüm Yaşamınızı Etkileyecek; İnnovatif, Kolay Uygulanır, Şaşırtıcı Ve Sürprizlerle Dolu Bir Bireysel/ Kurumsal Kaynak/Kısıt Yönetimi Ve Verimlilik Sıçratma Yaklaşımı

  • Bitirirken: Birkaç Tartışma

  • Mükemmellik Vasatlıktan Daha Kolay. Nasıl Mı?

  • Satışın Klasik Unsurlarından Biri: İtirazların Halli…Neden Artık Eğitimlerden Ve Satış Süreçlerinden Çıkarılmalı

  • Satış Tekniklerinin Ötesine Geçmek…

  • Satış Mesleğinin Geleceğine Yönelik Radikal Tahminler

  • Özet, Değerlendirme Ve Kapanış

 

Daha fazla bilgi için:

 +90 216 709 38 89 | degisim@strata.com.tr

logo.gif

27 yıl · 560 kuruluş · 112,000 profesyonel

Bağdat Cad. No: 399-B/1 Kadıköy, 34740 İstanbul

  • LinkedIn
  • YouTube
bottom of page